E-rēķini

E-rēķinu automātiskā apmaksa

Lai saņemtie e-rēķini tiktu samaksāti automātiski, pieslēdziet e-rēķinu automātiskās apmaksas līgumu! Tas ir bez maksas, turklāt arī iekšbankas maksājumu apkalpošana ir bez maksas. Lai e-rēķinu automātiskā apmaksa varētu notikt veiksmīgi, nodrošiniet, lai jūsu kontā rēķina apmaksas brīdī būtu pieejami nepieciešamie līdzekļi.

Pieteikt jaunu e-rēķinu

Biežāk uzdotie jautājumi un atbildes

  • Kā pieteikt e-rēķina automātisko apmaksu?

    Nospiediet pogu "Pieteikt jaunu e-rēķinu" un sarakstā atrodiet tā uzņēmuma nosaukumu, kuram vēlaties pieteikt e-rēķina automātisko apmaksu. Aizpildot pieteikumu, noteikti jābūt atzīmētai izvēles rūtiņai par automātisko apmaksu. Līguma noslēgšana ir bez maksas. Automātiskās apmaksas maksājumiem tiek piemērots esošais maksājumu cenrādis: pārskaitījumi uz Swedbank kontiem ir bez maksas, uz citu banku Latvijā - 0,36 EUR.
  • Kas jāzina par mēneša limitu?

    Līguma noslēgšanas laikā pēc savas izvēles varat norādīt mēneša limitu, kuru nedrīkst pārsniegt, veicot e-rēķinu automātisko apmaksu. Ja rēķina summa pārsniedz noteikto limitu, rēķina apmaksa ir atkarīga no tā, vai esat atļāvis veikt daļēju apmaksu. Ja daļēja apmaksa ir atļauta, tad maksājuma saņēmējam tiks pārskaitīta summa, kas veido vismaz pusi no rēķina summas un nepārsniedz noteikto limitu. Ja daļēja apmaksa nav atļauta vai ja var pārskaitīt tikai summu, kas ir mazāka par pusi no rēķina pilnas summas, tad apmaksa netiks veikta. Lūdzu, pārbaudiet, vai mēneša limits ir pietiekami liels un jūsu kontā ir pietiekami daudz līdzekļu , lai rēķinus varētu apmaksāt noteiktajā termiņā.

    Uzņēmumu pakalpojumu apmaksas kārtība var atšķirties, tāpēc, nosakot savu mēneša limitu, ņemiet vērā arī iespēju, ka mēnesī var tikt iesūtīti vairāki rēķini vai arī var mainīties pakalpojuma izmaksas (piemēram, pirmajā mēnesī var tikt iekļauta arī priekšapmaksa). Tādos gadījumos no jūsu konta tiks norakstīta lielāka summa nekā parasti.

  • Kādas ir iespējas izvēlēties rēķina apmaksas datumu?

    Pieslēdzot e-rēķinu automātisko apmaksu, varat izvēlēties apmaksas dienu:

    • Apmaksas termiņa dienā (apmaksas galīgais datums, ko pakalpojuma sniedzējs ir norādījis iesūtītajā e-rēķinā).
    • Divas dienas pēc e-rēķina saņemšanas. Šādi e-rēķins tiks apmaksāts savlaicīgi, negaidot termiņu.
    • Divas dienas pirms apmaksas datuma. Ja saņēmējs ir citā bankā, tad būsiet drošs, ka summa saņēmējam tiks ieskaitīta līdz apmaksas termiņam un maksājums netiks nokavēts.

    Apmaksas nosacījumus varat mainīt, izvēloties attiecīgo e-rēķinu automātiskās apmaksas līgumu.

  • Vai e-rēķins tiks automātiski apmaksāts, ja kontā nav EUR valūtas, bet ir cita valūta?

    Ja apmaksas datumā kontā nav EUR atlikuma, e-rēķins netiks apmaksāts. Kontā ir jābūt EUR valūtas atlikumam. Ja jūsu kontā ir cita valūta, tad pirms atmaksas datuma veiciet valūtas maiņu internetbankā uz EUR.
  • Kas notiek ar automātisko maksājumu, ja apmaksas datumā kontā nav naudas?

    Ja apmaksas datumā nav pietiekams konta atlikums e-rēķina apmaksai, sistēma automātiski meklēs naudu vēl 6 dienas. Ja septītajā dienā kontā nebūs pilnas summas e-rēķina apmaksai, rēķins var tikt apmaksāts daļēji, ja jūs automātiskās apmaksas līgumā esat atļāvis daļēju apmaksu.

E-rēķinu automātiskās apmaksas līguma noteikumi