Ātrie paziņojumi

Saņemiet informāciju par darījumiem kontā savā tālrunī vai e-pastā

  • Algas, pensijas vai stipendijas ieskaitījumi;
  • Izpildītie vai neizpildītie maksājumi;
  • Konta atlikums.

Izmantojot pakalpojumu "Ātrie paziņojumi", iespējams arī papildināt Zelta Zivtiņa, Amigo, LMT Karte, Bite priekšapmaksas kartes un Mobilly kontu.

Cenrādis

Pieslēgt paziņojumu
  • Par ienākošajiem/izejošajiem darījumiem

    • Paziņojumā būs norādīta pārskaitījumu summa, saņēmējs/maksātājs un konta atlikums.
    • Varat izvēlēties, sākot no kādas summas tiksiet informēti, piemēram - par ieskaitījumiem virs 100 EUR.
  • Par konta atlikumu

    • Operatīvs paziņojums par atlikumu kontā ļaus ērtāk plānot savus izdevumus.
    • Varat izvēlēties saņemt informāciju gadījumos, ja konta atlikums kļūst mazāks par norādīto, piemēram - mazāks par 50 EUR.
  • Par maksājumiem

    Savlaicīgi uzziniet, vai veiktais maksājums ir izpildījies, piemēram, rēķins ir apmaksāts. Šādu paziņojumu iespējams saņemt, ja ir pieslēgta automātiskā e-rēķinu apmaksa vai reģistrēti regulārie maksājumi.

    Ja jums ir kredīts Swedbank, varat izvēlēties saņemt paziņojumu par kredīta maksājumu izpildi (izņemot kredītkaršu un patēriņa kredīta maksājumus).

  • Konta atlikums pēc pieprasījuma

    Iespēja jebkurā laikā pieprasīt informāciju par jūsu kontu atlikumu. Lai to izdarītu, nosūtiet īsziņu BAL (vai ja vairāki konti - BAL# un konkrētā konta numuru) uz mobilā operatora servisa numuru:

    • LMT - 29310101
    • Tele2 - 29610101
    • TRIATEL - 25810101
    • BITE - 1643

    Vienā īsziņā iespējams saņemt informāciju par ne vairāk kā 5 kontiem.

Izmantojot pakalpojumu "Ātrie paziņojumi", jūs varat papildināt savu vai cita abonenta priekšapmaksas karti un Mobilly kontu no sava mobilā telefona. Lai to izdarītu, nepieciešams aktivizēt pakalpojumu un nosūtīt attiecīgo īsziņu no jūsu telefona uz konkrētā mobilā operatora servisa numuru. Priekšapmaksas kartes bilance tiks papildināta dažu minūšu laikā.

Izmantojiet arī citas papildināšanas iespējas: internetbankā ar vietējo maksājumu, mobilajā lietotnē, Swedbank bankomātos.


Kā papildināt priekšapmaksas kartes (Zelta Zivtiņa, Amigo, Bite, LMT Karte) un Mobilly kontu.

Pakalpojums SMS teksts
Ne vairāk ka 5 papildinājumi dienā
Zelta Zivtiņa papildināšana
Summa - 1.50, 3.00, 5.00, 10.00 vai 20.00 EUR.
ZZ summa vai ZZ#summa
Piemēram, ZZ#5.00
LMT Karte
Var papildināt par jebkuru summu no 0.01 EUR līdz 42.69 EUR.
OK summa vai OK#summa
Piemēram, OK#5
AMIGO papildināšana
Var papildināt par jebkuru summu no 00.01 EUR līdz 28.44 EUR
AMIGO summa vai AMIGO#summa
Piemēram, AMIGO#5
BITE papildināšana
Var papildināt par jebkuru summu no 0.01 EUR līdz 50.00 EUR.
BITE summa vai BITE#summa
Piemēram, BITE#5
Mobilly papildināšana
Summa - viens no esošajiem nomināliem 5.00 vai 10.00 EUR
CITY summa vai MOBILLY summa
Piemēram: CITY 5.00 vai MOBILLY#5.00
  • Starp simboliem un uzlādes summu jābūt atdalītājam, kas var būt atstarpe vai simbols #.
  • Svarīgi, lai SMS summā kā atdalītājs tiktu izmantots punkts, nevis komats.

Īsziņa ir jānosūta uz Jūsu mobilā operatora servisa numuru:

  • LMT - 29310101
  • Tele2 - 29610101
  • TRIATEL - 25810101
  • BITE - 1643

Lai papildinātu priekšapmaksas kartes citam klientam, jānosūta īsziņa ar tekstu: ZZ summa numurs. Piemēram: ZZ 3.00 26XXXXXX (vai ZZ#3.00#26XXXXXX).