Debetkartes un kredītkartes

Jaunums! Bezkontakta norēķini

Ērti norēķini Jūsu dinamiskajā ikdienā

Kartes ērtai biznesa ikdienai:

  • Pirkumi veikalos un internetā, viesnīcu rezervēšana, autonoma;
  • Skaidras naudas izņemšana;
  • Bezprocentu aizdevums līdz 40 dienām pirkumiem ar biznesa kredītkarti;
  • Iespēja noteikt kartes limitus katram darbiniekam.
Izdevīgi! Izvēloties mini termināli, biznesa kredītkarte 1 gadu bez maksas. Uzzināt vairāk

Norādiet uzņēmuma vajadzības, un mēs ieteiksim izdevīgāko karti

Mērķis
Bezkontakta norēķini

Biznesa
debetkarte

VISA Business USD

Biznesa
kredītkarte

Biznesa
Zelta kredītkarte
Ikdienas pirkumiem un pārskaitījumiem. Uzņēmumiem, kuri norēķinus galvenokārt veic USD valūtā. Papildu līdzekļi pirkumiem un rēķinu apmaksai, ērti norēķini, veicot pārskaitījumus no kredītkartes konta. Papildus Biznesa kredītkartes iespējām iekļauta ceļojumu apdrošināšana kartes lietotājam un 3 kolēģiem.
Uzzināt vairāk Uzzināt vairāk Uzzināt vairāk Uzzināt vairāk
Pasūtīt Pasūtīt Pasūtīt Pasūtīt
Kartes pamatvalūta EUR USD EUR EUR
Norēķini veikalos un internetā
Bezkontakta norēķini
Pārskaitījumi no konta
Naudas iemaksa un izmaksa bankomātos
Kredītlimits Līdz 15 000 EUR Līdz 15 000 EUR
Kredīta procentu likme 18% 14%
Bezprocentu periods pirkumiem ar karti Līdz 30 dienām Līdz 40 dienām
Ceļojumu apdrošināšana Kartes īpašniekam + 3 darbiniekiem
Ērtāka ceļošana Priority Pass biedra karte
Kartes izsniegšanas maksa 6 EUR 6 EUR 6 EUR 10 EUR
Maksa par karti 2 EUR mēnesī 4 EUR mēnesī 4 EUR mēnesī 10 EUR mēnesī
Pasūtīt Pasūtīt Pasūtīt Pasūtīt

Bezkontakta norēķini - vēl ātrāks veids, kā maksāt ar karti!

Swedbank jaunās Biznesa debetkartes ļauj veikt pirkumu līdz 10 eiro bez PIN koda ievades - vienkārši pietuvinot karti terminālim.

  • Droši - par vienu un to pašu pirkumu nevar norēķināties divas reizes, jo katram pirkumam ir individuāls drošības kods. Ja īsā laika periodā tiks veikti vairāki norēķini par mazām summām, terminālis pieprasīs ievietot karti un ievadīt PIN kodu.
  • Ātri - 2x ātrāk nekā maksāt, ievietojot karti terminālī un ievadot PIN kodu, 3x ātrāk nekā maksāt skaidrā naudā.
  • Starptautiski - bezkontakta maksājumus var veikt arī ārzemēs. Ņemiet vērā, ka ārvalstīs bezkontaktu norēķinu summas limits var atšķirties.
  • Pielāgojami - jebkurā brīdī bezkontakta norēķinu iespēju var deaktivizēt vai aktivizēt Swedbank internetbankā uzņēmumiem vai vēršoties filiālē. Izmaiņas stāsies spēkā pēc viena maksājuma ar PIN kodu.
  • Kartes pasūtīšana

    Kur var pasūtīt karti?

    Uzņēmums debetkarti var pasūtīt:

    • internetbankā uzņēmumiem, aizpildot pieteikumu un parakstot Kartes līgumu ar eID karti;
    • zvanot uz diennakts klientu servisa tālruņa numuru 67 444 444;
    • tuvākajā Swedbank filiālē.

    Kredītkartei var pieteikties:

    Ievērojiet!

    Ja vēlaties pasūtīt debetkarti un parakstīt līgumu internetbankā uzņēmumiem, jums:

    1. atbilstoši Lursoft publicētajai Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra informācijai ir jābūt tiesībām vienpersoniski pārstāvēt uzņēmumu;
    2. ir jāizmanto internetbankas uzņēmumiem pilnais tiesību režīms;
    3. darbam ar internetbanku uzņēmumiem ir jāautorizējas ar eID karti.

    Aizpildīt pieteikumu kartes pasūtīšanai internetbankā uzņēmumiem var arī cita persona, kurai ir piekļuve uzņēmuma internetbankai (tiesību režīms: visi, izņemot maksājumu sagatavošanu). Šajā gadījumā pieteikums tiks saglabāts septiņas kalendārās dienas, kuru laikā paraksttiesīgajai personai internetbankā ir jāapstiprina pieteikums, parakstot Kartes līgumu.
    Ja pieteikums netiek apstiprināts septiņu dienu laikā, tas tiek neatgriezeniski dzēsts un kartes izgatavošana netiek sākta.

    Kredītkartes līgumu paraksta un karti saņem uzņēmuma paraksttiesīgā persona pieteikumā norādītajā filiālē.

    Lai pasūtītu karti, zvanot uz diennakts klientu servisa tālruņa numuru 67 444 444, zvanītājam ir jābūt tiesībām pārstāvēt uzņēmumu vienpersoniski.

  • Kartes saņemšana

    Kā var saņemt pasūtīto karti?

    Pasūtītā un izgatavotā karte uzņēmumam tiks nosūtīta Kartes līgumā norādītajā veidā:

    • pa pastu uz uzņēmuma kontaktadresi (tikai debetkartes);
    • uz vēlamo bankas filiāli.

    Aicinām uzņēmumus izvēlēties debetkaršu saņemšanu pa pastu. Latvijas teritorijā karšu piegāde pa pastu ir bez maksas.

    Vai saņemt karti pa pastu ir droši?

    Jā. Karti saņemt pa pastu ir droši:

    • karte tiek sūtīta neaktīva un atsevišķā sūtījumā no PIN koda (atjaunotai kartei PIN kods netiek sūtīts, jo tas netiek mainīts);
    • karti internetbankā var aktivizēt tikai uzņēmuma pārstāvis ar internetbankas uzņēmumiem pilno tiesību režīmu, ievadot CVV/CVC kodu, kas ir norādīts kartes aizmugurē.

    Kādi ir nosacījumi kartes saņemšanai bankas filiālē?

    Ja Kartes līgums jau ir parakstīts (attiecas arī uz atjaunotajām kartēm), tad filiālē biznesa debetkarti var saņemt uzņēmuma paraksttiesīgā persona vai arī attiecīgās kartes lietotājs, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu.

    Ja Kartes līgums nav parakstīts vai tas attiecas uz jebkura veida kredītkarti, filiālē karti var saņemt tikai uzņēmuma paraksttiesīgā persona. Šajā gadījumā Kartes līgums tiks parakstīts filiālē.

    Kā mainīt kartes saņemšanas veidu?

    Visērtāk kartes saņemšanas veidu var nomainīt internetbankas sadaļā "Uzņēmuma kartes", aktivizējot saiti "Aplūkot/Mainīt" blakus attiecīgajai kartei. Uzņēmums var izvēlēties saņemt karti (tikai debetkartes) pa pastu uzņēmuma norādītajā kontaktadresē vai vēlamajā bankas filiālē.
    Ievērojiet!

    • Lai mainītu kartes saņemšanas veidu, internetbankas lietotājam ir jābūt internetbankas uzņēmumiem pilnajam tiesību režīmam.
    • Atjaunotas kartes saņemšanas veidu var mainīt ne vēlāk kā mēnesi pirms derīguma termiņa beigām (norādīts uz kartes).
  • Kartes aktivizēšana

    Kā aktivizēt saņemto karti?

    Pa pastu saņemtu karti var aktivizēt internetbankas sadaļā "Uzņēmuma kartes". Sīkāku aprakstu skatiet šeit.
    Ievērojiet! Pa pastu saņemta karte jāaktivizē mēneša laikā pēc saņemšanas.

    Ja karte tiek saņemta filiālē, to aktivizēs bankas darbinieks izsniegšanas brīdī.

  • PIN kods

    Kur es varu redzēt savu PIN kodu?

    Jaunas norēķinu kartes PIN kods tiek izsniegts atsevišķā aploksnē, kad pa pastu vai filiālē saņemat karti. Atjaunotām kartēm paliek iepriekšējais PIN kods.

    Ja neatceros kartes PIN kodu, vai var saņemt jaunu PIN kodu esošai kartei?

    Nē. Jaunu kartes PIN kodu nevar saņemt. To nevar arī noskaidrot pie bankas speciālistiem vai internetbankā. Ja neatceraties PIN kodu, jāpasūta jauna karte.

    Kā var nomainīt PIN kodu?

    Kartes PIN kodu varat nomainīt Swedbank bankomātos Latvijā, izvēloties funkciju "Citas darbības" -> "PIN koda maiņa". PIN kodu var nomainīt visām Swedbank izdotajām kartēm.

    Vai PIN koda maiņa ir bezmaksas pakalpojums?

    Jā. PIN koda maiņa ir bez maksas.

  • Limiti

    Kādi ir norēķinu kartes limiti un kā tos mainīt?

    Karšu darbību regulē šādi limiti:

    • pirkumiem ar karti;
    • skaidras naudas izmaksai;
    • skaidras naudas iemaksai;
    • rēķinu apmaksai bankomātos (tikai debetkartēm).

    Izsniedzot norēķinu karti, tai automātiski tiek piešķirti standarta limiti, ja vien, noslēdzot Kartes līgumu, nav pieprasīta limitu maiņa. Standarta limiti dažādu veidu kartēm var būt atšķirīgi.

    Limiti nav savstarpēji saistīti un neietekmē limitus internetbankas pārskaitījumiem.

    Kur var redzēt kartes limitus?

    Aktuālos kartes limitus visērtāk ir noskaidrot internetbankas sadaļā "Uzņēmuma kartes", aktivizējot informāciju par konkrēto karti (poga "Aplūkot/Mainīt" blakus atbilstošajai kartei).

    Kur un kā var mainīt kartes limitus?

    Kartes limitus var mainīt internetbankas sadaļā "Uzņēmuma kartes", ievērojot internetbankas lietotāja tiesības un aktivizējot pogu "Aplūkot/Mainīt" blakus atbilstošajai kartei.
    Limita palielināšanai internetbankā pastāv ierobežojumi. Ja kartei jāpiešķir lielāki limiti nekā to pieļauj internetbanka, aicinām sazināties ar banku pa tālruni 67 444 444.
    Sazinoties ar bankas speciālistiem pa tālruni, būs nepieciešami internetbankas dati: lietotāja numurs un kodu karte/kodu kalkulators.

  • Pirkumi internetā

    Vai ar karti var norēķināties pie visiem interneta tirgotājiem?

    Jā. Ar karti varat norēķināties, ja tirgotājs pieņem jūsu izmantoto kartes veidu un nav noteicis īpašus ierobežojumus. Izņēmums - NIB karte, kura ir paredzēta tikai skaidras naudas iemaksai bankomātā (NIB - naudas iemaksas bankomāts).

    Aicinām vienmēr uzmanīgi iepazīties ar tirgotāja vietnē sniegtajiem klientu apkalpošanas un preču piegādes noteikumiem.

    Kas ir droši pirkumi internetā?

    Droši pirkumi internetā ir jūsu interneta pirkumu dubulta aizsardzība ar atkārtotu autorizāciju, kuru nodrošina MasterCard SecureCode un Verified by Visa risinājumi. Internetveikalos, kuri ir pievienojušies šai programmai, ir redzami logotipi MasterCard SecureCode un/vai Verified by VISA. Vairāk informācijas meklējiet šeit.

    Kur varu reģistrēt karti drošiem pirkumiem internetā?

    Reģistrēt karti drošiem pirkumiem internetā var internetbankas sadaļā "Droši pirkumi internetā", aktivizējot pogu "Reģistrēt". Ja vēlaties veikt pirkumus internetā, reģistrācija ir nepieciešama gan jaunajām, gan atjaunotajām kartēm. Katra karte ir jāreģistrē atsevišķi.

    Ja nepieciešama papildu konsultācija, sazinieties ar banku pa tālruni 67 444 444.

    Kā var pārbaudīt, vai karte ir reģistrēta drošiem pirkumiem internetā?

    To varat pārbaudīt internetbankas sadaļā "Droši pirkumi internetā".

    Blakus attiecīgās kartes numuram ir informatīva ikona. Ikona zaļā krāsā norāda - karte ir reģistrēta drošiem pirkumiem internetā. Savukārt sarkanā ikona norāda - karte nav reģistrēta.

    Lai reģistrētu savu karti drošiem pirkumiem internetā, izvēlieties pogu "Reģistrēt".

    Kas jāņem vērā, iepērkoties internetā?

    • Izmantotajā mājaslapā uzmanīgi iepazīstieties ar tirgotāja noteikto norēķinu un pakalpojumu sniegšanas kārtību, pievērsiet uzmanību īpašajiem nosacījumiem un norādēm, kāda veida kartes attiecīgais tirgotājs pieņem.
    • Ja saņemat pirkuma atteikumu, iesakām pārbaudīt informāciju par karti un tai piesaistīto kontu:
      • kartes derīguma termiņu (norādīts uz kartes; karte ir derīga līdz norādītā mēneša pēdējai dienai);
      • kartes reģistrāciju drošiem pirkumiem internetā (šo informāciju atradīsiet sadaļā "Droši pirkumi internetā"; blakus attiecīgajai kartei jābūt atzīmei "Iepirkšanās internetā aktivizēta");
      • noskaidrojiet, vai kontā ir pietiekami daudz līdzekļu kartes valūtā;
      • noskaidrojiet, vai nav pārsniegts kartes darījumu limits (informāciju par kartei piešķirtajiem limitiem var noskaidrot, aktivizējot informāciju par karti internetbankas sadaļā "Uzņēmuma kartes");
      • pārbaudiet, vai, veicot pirkumu internetā, jūs norādāt pareizu kartes CVV/CVC kodu.
    • Papildus aicinām pārliecināties par izmantotās iekārtas programmnodrošinājumu, interneta pārlūkprogrammas iestatījumiem un kešatmiņu.

    Kas ir CVV/CVC kods, un kur to varu noskaidrot?

    CVV/CVC ir trīsciparu kods, kas ir norādīts kartes otrā pusē blakus paraksta joslai.

    CVV/CVC kods tiek izmantots, lai apstiprinātu kartes darījumu internetā.

  • Norēķini ārzemēs

    Vai VISA/MasterCard karte darbojas ārzemēs?

    Jā. Ar VISA/MasterCard kartēm var norēķināties visās pasaules tirdzniecības vietās, kurās ir redzama VISA vai MasterCard simbolika un tirgotājs pieņem šāda veida kartes. Izņēmums - NIB karte, kura ir paredzēta tikai skaidras naudas iemaksai bankomātā (NIB - naudas iemaksas bankomāts).

    Kā notiek valūtas konvertācija, iepērkoties vai izņemot skaidru naudu ārzemēs?

    Iepērkoties vai izņemot skaidru naudu ārzemēs, kontā ir jānodrošina atlikums kartes pamatvalūtā. Norēķinu brīdī valūta uz attiecīgo valūtu tiek konvertēta automātiski.
    Piemēram, ja ar Visa Business EUR karti norēķināsieties Lielbritānijā, pirkuma summa automātiski tiks konvertēta no eiro uz mārciņām.
    Skaidras naudas darījumu komisija ārzemēs ir atkarīga no kartes veida; šī informācija ir sniegta bankas cenrādī pie attiecīgā kartes veida.

    Informācija par aktuālajiem atsauces valūtas kursiem ir pieejama starptautisko karšu organizāciju mājaslapā:

  • Darbības bankomātā

    Cik daudz naudas ar karti var izņemt bankomātā viena darījuma laikā?

    Vienā darījumā bankomāts var izsniegt līdz 850 EUR. Ja ir nepieciešama lielāka naudas summa, atkārtoti ievietojiet karti bankomātā.

    Kur var apskatīt kartes limitu skaidras naudas izmaksai/iemaksai no bankomāta?

    Aktuālos kartes limitus visērtāk ir noskaidrot internetbankas sadaļā "Uzņēmuma kartes", aktivizējot informāciju par konkrēto karti (poga "Aplūkot/Mainīt" pretim atbilstošajai kartei).

    Cik daudz naudas banknošu var ielikt iemaksas bankomātā viena darījuma laikā?

    Naudas iemaksas bankomātā vienlaikus var ievietot ne vairāk kā 30, 50 vai 100 naudas zīmes - atkarībā no bankomāta tipa. Aicinām iepazīties ar aktuālo informāciju uz katra bankomāta.

  • Kartes atjaunošana

    Kāds ir kartes derīguma termiņš?

    Parasti visām kartēm ir noteikts vienots derīguma termiņš - trīs (3) gadi kopš kartes izgatavošanas brīža. Kartes derīguma termiņš ir norādīts uz kartes formātā mm/gg.

    Izņēmuma gadījumos banka patur tiesības pārtraukt kartes darbību pirms derīguma termiņa beigām. Sīkāku informāciju skatiet Kartes līgumā

    Kādos gadījumos karte tiek atjaunota?

    Karte tiek atjaunota:

    • ja uzņēmums to ir norādījis Kartes līgumā un vēlāk līguma nosacījumi nav grozīti;
    • ja uzņēmums par to ir paziņojis vēlāk, mainot kartes nosacījumus internetbankas sadaļā "Uzņēmuma kartes" (jāaktivizē poga "Aplūkot/Mainīt" blakus atbilstošajai kartei).

    Izņēmuma gadījumos banka patur tiesības neatjaunot karti. Sīkāku informāciju skatiet Kartes līgumā

    Vai pēc tam, kad karte tiks atjaunota, PIN kods būs iepriekšējais?

    Jā. Atjaunotai kartei tiek saglabāts iepriekšējais PIN kods.

  • Kartes apturēšana / bloķēšana

    Kā var slēgt/apturēt karti?

    Karti var slēgt vai apturēt, zvanot uz banku pa tālruni 67 444 444, rakstot bankas ziņojumu vai vēršoties jebkurā Swedbank filiālē.

    PPieteikumu kartes slēgšanai/apturēšanai var iesniegt klients - konta turētājs, kuram piesaistīta karte, vai kartes lietotājs.

    Vai apturēto karti var aktivizēt?

    Ja karti apturējāt, bet vēlāk to atrodat, karti varat aktivizēt jebkurā Swedbank filiālē, uzrādot atrasto karti un pasi vai eID karti.

    Ja pastāv iespēja, ka norēķinu karte pazaudēšanas brīdī varēja būt pieejama trešajām personām, tad drošības nolūkos banka iesaka slēgt karti un pasūtīt jaunu.

  • Drošība

    Kas ir kartes drošības parole?

    Kartes drošības parole ir klienta izdomāts vārds, cipari vai vārdu un ciparu kombinācija, kas būs nepieciešama, lai drošības nolūkos varētu identificēt kartes lietotāju, bet kartes nozaudēšanas gadījumā - bloķēt karti.
    Šī parole ir redzama Kartes līgumā.

    Vai saņemt karti pa pastu ir droši?

    Jā. Karti saņemt pa pastu ir droši:

    • karte tiek sūtīta neaktīva un atsevišķā sūtījumā no PIN koda (atjaunotai kartei PIN kods netiek sūtīts, jo tas netiek mainīts);
    • karti internetbankā var aktivizēt tikai uzņēmuma pārstāvis ar atbilstošām internetbankas lietotāja tiesībām, ievadot CVV/CVC kodu, kas ir norādīts kartes aizmugurē.
  • Maksas

    Par kartes izmantošanu atbilstoši kartes veidam un saskaņā ar bankas noteiktu kārtību klients maksā:

    • izsniegšanas maksu un
    • ikmēneša vai nākamo gadu maksu (atkarībā no kartes veida).

    Maksas tiek ieturētas Kartes līgumā paredzētajā kārtībā.

    Maksas par pakalpojumiem tiek aprēķinātas un norakstītas saskaņā ar Cenrādi un Kartes līgumu.

  • Kartes, kuras klientiem vairs netiek izsniegtas

    Atbilstoši tirgus pieprasījumam Swedbank pastāvīgi pilnveido produktu klāstu, ieviešot jaunas un pakāpeniski izslēdzot no piedāvājuma vecās kartes. Klientiem vairs neizsniedzam šādas jaunas kartes:

Atbilstoši tirgus pieprasījumam mēs pastāvīgi pilnveidojam produktu klāstu, ieviešot jaunas uzņēmuma kartes un pakāpeniski aizstājot vecās. Šeit apkopota informācija par kartēm, kuras jaunas klientiem vairs neizsniedzam.

Visa Business EUR karte

  • Jaunas kartes klientiem netiek izsniegtas no 03.10.2016.
  • Ja esat pieteicis kartes automātisku atjaunošanu pēc derīguma termiņa beigām, no 2016. gada novembra Visa Business EUR karte automātiski tiks atjaunota uz Biznesa debetkarti ar pilno funkcionalitāti.
  • Biznesa debetkarte ar pilno funkcionalitāti:
    • MasterCard zīmola debetkarte;
    • salīdzinot ar Visa Business EUR karti, sniedz plašāku pakalpojumu klāstu par to pašu cenu;
    • nodrošina iespēju veikt bezkontakta norēķinus.

Vairāk par biznesa debetkarti

NIB karte

  • Jaunas kartes klientiem netiek izsniegtas no 03.10.2016.
  • Ja esat pieteicis kartes automātisku atjaunošanu pēc derīguma termiņa beigām, no 2016. gada novembra NIB karte automātiski tiks atjaunota uz Biznesa debetkarti ar ierobežoto funkcionalitāti.
  • Biznesa debetkarte ar ierobežoto funkcionalitāti:
    • MasterCard zīmola debetkarte;
    • piemērota tikai skaidras naudas iemaksai Swedbank bankomātos;
    • tiek piemērota īpaša, no Biznesa kartes pilnās funkcionalitātes atšķirīga maksa par kartes lietošanu;
    • internetbankā uzņēmumiem jebkurā laikā var ērti nomainīt kartes ierobežoto funkcionalitāti uz pilno, nemainot pašu karti.

Vairāk par biznesa debetkarti

Atliktā maksājuma kredītkarte MasterCard Business

  • Jaunas kartes klientiem netiek izsniegtas no 04.07.2016.
  • Ja esat pieteicis kartes automātisku atjaunošanu pēc derīguma termiņa beigām, no 2016. gada novembra MasterCard Business karte tiks atjaunota uz brīvā maksājuma Biznesa kredītkarti.
  • Biznesa kredītkarte:
    • VISA zīmola kredītkarte;
    • sniedz iespēju izmantot piešķirto kredītlimitu pirkumiem ar karti gan Latvijā un ārzemēs, gan internetā;
    • pirkumiem ar karti tiek piemērots bezprocentu periods līdz 30 dienām;
    • bez papildu samaksas var ērti veikt pārskaitījumus tieši no/uz kredītkartes konta (maksa tāda pati kā pārskaitījumiem no norēķinu konta).

Vairāk par biznesa kredītkarti

Atliktā maksājuma kredītkarte MasterCard Gold

  • Jaunas kartes klientiem netiek izsniegtas no 04.07.2016.
  • Ja esat pieteicis kartes automātisku atjaunošanu pēc derīguma termiņa beigām, no 2016. gada novembra MasterCard Business karte tiks atjaunota uz brīvā maksājuma Biznesa Zelta kredītkarti.
  • Biznesa Zelta kredītkarte:
    • VISA zīmola kredītkarte;
    • sniedz iespēju izmantot piešķirto kredītlimitu pirkumiem ar karti gan Latvijā un ārzemēs, gan internetā;
    • pirkumiem ar karti tiek piemērots bezprocentu periods līdz 40 dienām;
    • bez papildu samaksas var ērti veikt pārskaitījumus tieši no/uz kredītkartes konta (maksa tāda pati kā pārskaitījumiem no norēķinu konta);
    • kredītkarte ietver plašu ceļojumu apdrošināšanu, kas derīga visā pasaulē kartes lietotājam un 3 kolēģiem, kuri dodas līdzi darījuma braucienā ārpus mītnes valsts;
    • kopā ar Biznesa Zelta kredītkarti tās lietotājs saņem arī Priority Pass biedra karti, kas par atsevišķu samaksu sniedz iespēju izmantot vairāk nekā 900 lidostu VIP uzgaidāmās telpas visā pasaulē.

Vairāk par biznesa zelta kredītkarti

NIB kartes vairs netiek izsniegtas. Tagad ierobežoto funkcionalitāti nodrošina Biznesa debetkarte, ja kartei kā vienīgais atļautais pakalpojums norādīts "Skaidras naudas iemaksa Swedbank bankomātos".