Jūsu viedoklis

Jūsu viedoklis

Mēs nepārtraukti pilnveidojam savus pakalpojumus un cenšamies sniegt izcilu servisu ikvienā saskarsmes reizē.

Mums ir ļoti svarīgs jūsu viedoklis par to, kā mums tas izdodas, - gan tad, ja apkalpošana jūs apmierina, gan arī tad, ja radusies kāda problēma vai nepilnība. Lūdzu, pastāstiet par to mums!

Savu viedokli varat izteikt tā, kā jums ērtāk:

Problēmu gadījumā mēs noteikti sazināsimies ar jums pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā*. Ja situācijas izpētei būs nepieciešams vairāk laika, mēs informēsim jūs par atbildes sniegšanas termiņu. Jūsu viedokļa izskatīšana ir bez maksas.

Sīkāka informācija par sūdzību izskatīšanas kārtību

Ja jūsu viedoklī ir konfidenciāla informācija (piem., konta numurs, naudas atlikums u.c.), tad saziņai ar banku aicinām izmantot internetbanku, telefonbanku vai vērsties filiālē. E-pastu drošības nolūkos neiesakām izmantot šādas informācijas sūtīšanai.

Sekojiet līdzi Swedbank jaunumiem un informācijai, kā arī uzdodiet jautājumus un dalieties viedoklī arī sociālajos portālos:

* Atsevišķi karšu darījumi var tikt izskatīti ilgāk par 2 nedēļām, ja to paredz starptautiskie noteikumi par problēmu risināšanu saistībā ar VISA/MasterCard karšu darījumiem. Tādā gadījumā par iebilduma saņemšanu un tā izskatīšanas gaitu un termiņiem mēs jūs informēsim 2 darba dienu laikā.

Atsevišķos gadījumos atbilde uz jūsu viedokli var tikt sniegta laikā līdz 30 dienām, ja ierosinājums/iebildums ir sniegts saistībā ar apdrošināšanas pakalpojumiem.